wtorek, 6 grudnia 2011

Prezenty na gwiazdkę - według użytkowniczek zapytaj.com

Święta, święta już nie długo... A ja dla niego nie mam prezentu? Co robić [ Patrz. Plan --> Środa. ] Użytkowniczki zapytaj odpowiadają na to pytanie.



cysia1996@buziaczek.pl - Marcysia i Magda: Nasze propozycje to: - możesz kupić mu poduszkę na której będzie zamieszczone Twoje i Jego zdjęcie - możesz kupić ramkę na wasze wspólne zdjęcie - pluszaka który i tak zabierze mu Jego siostra :P Jeżeli jest to poważny związek i trwa ponad 1 rok to; - możesz kupić mu łańcuszek ze złota lub srebra - bransoletkę - coś z odzieży które wiesz ze mu się bardzo podoba i jest w jest guście.


Rock Star - Możesz wybrać : 
-pluszaka
-słodycze
-ramke
-bokserki
-zegarek
-kubek
-notes
-figurke 
-płyte



blocked [ Nie znamy loginu użytkowniczki - została zablokowana.]  -Może jakiś pluszak, kubek, perfumy na walentynki tez mogą być, jakieś słodycze czy lizak np. Pozdrawiam



owieczka - Może pojedzcie gdzieś razem na weekend, zamiast robić prezenty.



blocked - A czy prezenty są najważniejsze? Zamiast tracić pieniądze na nikomu niepotrzebne pierdoły przeznaczcie kase na jakis wspólny extra wypad : ))



isu - Już odpowiadałam na podobne pytanie, to zależy jak długo jesteście razem i jaka sumą dysponujesz ja proponuję srebrnt łańcuszek (może być złoty jak ktoś lubi) lub jakąs ramke na wasze wspólne zdjęcie.



Ooolaaa - Myślę, że niekoniecznie musi to byc coś bardzo kosztownego... Moja propozycja: Kup ramkę na zdjęcia (najlepiej w kształcie serca, żeby ten prezent świadczył o dniu walentynek) i włóż tam wasze zdjęcie albo - jeśli takiego nie masz - swoje :-) Na pewno postawi sobie je gdzieś w pokoju i będzie patrzył na ciebie praktycznie całymi dniami ;-) To mu przypomni przede wszystkim o Tobie !!



gabi2202@onet.pl - Też miałam taki problem, ale doszłam do wniosku , że najlepiej było by kupić właśnie ramkę ze swoim lub wspólnym zdjęciem, wisiorek z pierwszą literką swojego imienia (dla niego i dla siebie), ale jak on nie chce się tak bardzo wszystkim chwalić inicjałami to zawieszką, która przedstawia połówkę serca i jedna dla niego a druga połowa dla siebie, lub poduszkę z nadrukowanym zdjęciem.... :)



Dariuu69 - Ja rok temu kupiłam chłopakowi Poduszke wielką w kształcie serca z napisem I LOVE YOU. ślicznie zapakowana była, kosztowała 55 zł. (im większe tym droższe) można je kupić w sklepie z pościelą w moim mieście to jest sklep z takimi pierdółkami szytymi. I nasze wspólne zdjęcie w ślicznej ramce. Zdjęcie to najprostsze rozwiązanie.. ;p Mama chłopaka powiedziała że jeszcze z 2 jakieś święta i będzie miał galerie w pokoju ;p



Aluniaa - Ja miałam ten sam problem ale już mam go z głowy. :p no więc ja porobilam sobie mase zdjęć i wybrałam jedno najlepsze, takie 'naturalne', przerobilam je sama w domu, komputerowo napisalam wierszyk , poszlam do fotografa i wywołałam:) wstawiłam w ramke i teraz tylko czekająm.:) do tego może dokupie czekoladki z Milkii albo bryloczek serduszko podzielone na pól i dla niego jedna częśc a dla mnie druga:)



Dziękuję. Osoby nie wiedzą o wpisie możecie je powiadomić. Mam nadzieję, że ja i użytkownicy zapytaj pomogliśmy.



KOREKTA I PRZERÓBKA: kraina-anime.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz